Naar navigatie gaanNaar aanmelden gaanNaar inhoud gaan

Voorwaarden van het Aanbod “Bankeja”

1. Algemeen

De voorwaarden van onderhavig reglement zijn van toepassing op het Aanbod ‘Bankeja ’ (hierna het ‘Reglement’).

Dit Aanbod wordt georganiseerd door Keytrade Bank, Belgisch bijkantoor van Arkéa Direct Bank SA (Frankrijk) gevestigd te Vorstlaan 100 in 1170 Brussel, met ondernemingsnummer 0879.257.191.

2. Tijdelijke Aanbod: Bankeja

Het hierna beschreven Aanbod loopt van 18/11/2024 tot en met 1/12/2024 (hierna de ‘Periode van het aanbod’), op initiatief van Keytrade Bank.

Dit Aanbod is gericht tot alle natuurlijke personen die nog nooit een Keytrade Bank-bankrelatie hebben geopend.

Onder voorbehoud van de beperkingen vermeld in artikel 6 van het Reglement, krijgt iedere persoon die een nieuwe cliënt van Keytrade Bank wordt met de promocode “Bankeja„ tijdens de Periode van het aanbod, een waardebon van 50EUR bij Decathlon.

Onder nieuwe cliënt wordt iedere natuurlijke persoon verstaan die een eerste bankrelatie met Keytrade Bank opent, voor een individuele rekening of een gezamenlijke rekening voor privédoeleinden.

3. Communicatie omtrent het Aanbod

Het Aanbod ‘Bankeja’ wordt via e-mail verstuurd door Keytrade Bank naar diegenen die deelgenomen hebben aan de Padel Stage competitie en die hun toestemming gegeven hebben om opnieuw gecontacteerd te worden door Keytrade Bank.. Keytrade Bank is niet verantwoordelijk voor communicaties omtrent het Aanbod die niet van haar uitgaan.

4. Voorwaarden van het Aanbod

Het formulier voor de opening van de bankrelatie moet,correct ingevuld en elektronisch ondertekend, door Keytrade Bank worden ontvangen binnen de Periode van het aanbod.

Aanvragen voor de opening van een bankrelatie die Keytrade Bank vóór 18/11/2024 of na 1/12/2024 bereiken, zullen niet in aanmerking komen.

De waardebon van 50EUR bij Decathlon zal worden toegekend als aan de volgende cumulatieve voorwaarden zijn voldaan:

de aanvraag voor de opening van een nieuwe bankrelatie wordt door de nieuwe cliënt ingediend tijdens de Periode van het aanbod (die loopt van 18/11/2024 tot en met 1/12/2024);

de bovenvermelde aanvraag moet volledig online worden ingevuld met promocode “Bankeja” en ingediend worden aan de hand van het elektronische aanvraagformulier voor de opening van een rekening dat beschikbaar is op de website https://www.keytradebank.be; of via de Keytrade Bank app

de aanvraag voor de opening van een nieuwe bankrelatie werd aanvaard door Keytrade Bank;

de persoon die een nieuwe individuele bankrelatie opent, is nog geen of was nog nooit houder van een andere bankrelatie bij Keytrade Bank; in geval van een opening van een nieuwe gezamenlijke bankrelatie bij Keytrade Bank, dient één van beide personen nog geen of nog nooit houder van een andere bankrelatie bij Keytrade Bank te zijn (geweest);

De waardebon van 50EUR wordt toegekend per geopende rekening en niet per rekeninghouder. Voor gezamenlijke rekeningen zal dus slechts eenmalig De waardebon van 50EUR worden toegekend.

Iedere deelnemer aan het Aanbod kan slechts één keer een waardebon van 50EUR bij Decathlon ontvangen.

5. De verzending van de waardebon van 50EUR bij Decathlon

Onder voorbehoud van de voorwaarden beschreven in artikel 4 ontvangt iedere nieuwe cliënt een waardebon. De waardebon van 50EUR bij Decathlon wordt elektronisch verstuurd naar het e-mailadres dat de klant heeft opgegeven bij de opening van zijn rekening. De bon wordt verstuurd op de 15de van de maand die volgt op de aanvaarding door Keytrade Bank van de opening van de bankrelatie (of de eerstvolgende werkdag).

6. Beperkingen van het Aanbod

Het Aanbod is niet cumuleerbaar met andere promoties voor de opening van een nieuwe bankrelatie.

Keytrade Bank behoudt zich het recht voor om de opening van een bankrelatie te weigeren in overeenstemming met artikel 4.2 van haar Algemene Voorwaarden.

Het Aanbod ‘Bankeja ' is enkel geldig in België.

7. Persoonsgegevens

Persoonsgegevens worden door Keytrade Bank, Belgisch bijkantoor van Arkéa Direct Bank S.A. (Frankrijk), verwerkt voor de behandeling van uw aanvraag en in het kader van het Aanbod, alsook voor de doeleinden beschreven in het Privacybeleid beschikbaar op https://www.keytradebank.be. Raadpleeg het beleid voor meer informatie over het verzamelen, opslaan en verwerken van uw persoonsgegevens, alsook uw recht op raadpleging, rechtzetting en verzet.

8. Aanvaarding van het Reglement

De aanvraag voor de opening van een Keytrade Bank-bankrelatie tijdens de Periode van het Aanbod veronderstelt de kennisneming en aanvaarding van dit Reglement door de nieuwe cliënt. Ook een aanvraag ingediend door een wettelijke vertegenwoordiger van een minderjarige vormt een aanvaarding van dit Reglement.

Daarnaast is dit Aanbod onderworpen aan de Algemene Voorwaardenvan Keytrade Bank. In geval van tegenstrijdigheid tussen de algemene voorwaarden en dit Reglement heeft het laatste de overhand.

9. Overige bepalingen

9.1 Keytrade Bank behoudt zich het recht voor om op elk moment het Reglement van dit Aanbod te wijzigen en in het bijzonder behoudt zij zich het recht voor om het Aanbod gedeeltelijk of volledig stop te zetten om wettelijke en/of technische redenen (bijvoorbeeld servers, database) en/of een vermoeden van, of bewezen fraude, en/of misbruik. Keytrade Bank kan niet aansprakelijk worden gesteld voor stopzetting of wijziging van het Aanbod, behalve voor schade die een rechtstreeks het gevolg is van opzet of grove schuld van Keytrade Bank.

9.2 Keytrade Bank kan ook een deelnemer uitsluiten en in voorkomend geval de verzending van de waardebon weigeren of het betaalde bedrag terugvorderen, onder meer door debitering van de rekening(en) die de cliënt bij Keytrade Bank aanhoudt, en dat zonder voorafgaandelijk bericht, bij een vermoeden van of bewezen fraude en/of misbruik of in geval van een inbreuk op dit Reglement, en dat in overeenstemming met de Algemene Voorwaarden van Keytrade Bank. De cliënt kan hierbij geen rechten of enige aanspraak doen gelden ten aanzien van Keytrade Bank.

9.3 Keytrade Bank kan in geen enkel geval en op geen enkele juridische grondslag door een cliënt aansprakelijk worden gesteld voor een geleden nadeel of schade van welke aard ook, ook niet voor technische onderbrekingen of gebreken, vertragingen in het internetverkeer.

Dat geldt ook voor uitsluitingen van het Aanbod. Die beperking geldt niet voor schade die een rechtstreeks gevolg is van opzet of een ernstige fout vanwege Keytrade Bank of een van haar aangestelden, lasthebbers of medewerkers.

9.4 Deze voorwaarden zijn onderworpen aan de Belgische wetgeving. In geval van een geschil zijn de rechtbanken van Brussel (en met name de vrederechter van het rechtsgebied waar Keytrade Bank is gevestigd) als enige bevoegd.

Als de rechter een bepaling van dit Reglement ongeldig of niet-afdwingbaar zou verklaren, zal dat geen invloed hebben op de geldigheid of afdwingbaarheid van de andere bepalingen. Indien nodig wordt voorzien in een geldige, inhoudelijk vergelijkbare vervangende bepaling.

10. Klachten

Overeenkomstig artikel 15 van de Algemene Voorwaarden van Keytrade Bank, moet – op straffe van het verval van het recht op betwisting door de Cliënt – elke klacht of betwisting door de cliënt aan Keytrade Bank meegedeeld worden door het versturen van een e-mail naar qualitycare@keytradebank.com binnen de vijf dagen na de dag waarop de cliënt kennis nam of verondersteld is kennis te hebben genomen van het feit, of binnen elke andere, langere termijn toegestaan door de geldende regels.

Wanneer de klacht niet volledig naar wens van de cliënt behandeld werd of dat hij geen antwoord gekregen heeft binnen een redelijke termijn (30 dagen), kan de cliënt zijn klacht voorleggen aan de Ombudsdienst voor financiële diensten:

Ombudsfin

North Gate II, Koning Albert II-laan 8, bus 2, 1000 Brussel

Tel.: + 32 2 545 77 70 Fax: +32 2 545 77 79

ombudsman@ombudsfin.be

De cliënt kan zijn klacht online indienen op www.ombudsfin.be. Deze mogelijkheid wordt enkel aangeboden aan cliënten die een natuurlijk persoon zijn.