De bank voor vandaag en morgen met een nieuwe website
Roel Vermeire
Content & PR manager Keytrade Bank
26 september 2022
2 minuten te lezen
Ongetwijfeld hebt u onze vernieuwde website al gezien. En hopelijk bent u er - voor zover u dat uberhaupt iets doet (want daar zijn we tamelijk realistisch in) - best wel tevreden over.
Wij willen even kwijt dat onze makeover net dat tikkeltje meer inhield dan een spreekwoordelijk likje verf. Het hele project bleek achteraf ook iets omvangrijker dan gedacht. Velen denken al gauw: hier en daar een ander lettertype, wat nieuwe foto’s, wat schijnbaar achteloos neergepende extra content en klaar is kees.
Maar zo eenvoudig was het niet. Neen, onze wishlist was dan ook ambitieus:
- Een betere zoekfunctie
- Meer inspiratie en informatie
- Technisch sneller
- Een frisser design
- …
Eigenlijk heeft het team onze website van de grond af opnieuw opgebouwd. En dat vergelijkt u gerust met de bouw van een compleet nieuwe woning, terwijl men nog in een ander gebouw woont. Is er daarbij dan niet budgetvriendelijk gerecycleerd waar het kon? Is er wat ouder meubilair mee verhuisd? Natuurlijk wel, want tussen ons gezegd en gezwegen met een bankier als projectmanager gaat dat ook moeilijk anders.
Nu we er met enige trots op terugkijken, durven we wel stellen dat het een intensief maar deugddoend werk is geweest. Onze belangrijkste showroom straalt, volgens ons, teamspirit, vele liters cafeïnehoudende dranken en tonnen geduld uit. En hij ziet er daardoor beter, moderner en gestileerder uit dan vroeger.
Ergens is dat maar logisch ook, want onze laatste belangrijke makeover dateerde al van 8 jaar geleden. Wees gerust, we beschouwen deze website zeker nog niet als af. Voor ons team begint het werk elke dag opnieuw.
Want u, onze klant, verdient een bank voor vandaag en morgen. Eén die haar website en al haar platformen beter, gebruiksvriendelijker en toegankelijker wil blijven maken.
Geloof ons maar dat we ook in onze nieuwe ‘look & feel’ dezelfde blijven: de bank die haar klanten betaalt en die er durft voor uit te komen dat geld gelukkig maakt.