Hoe kunnen we u helpen?
Payconiq by Bancontact
Hoe koppel ik mijn Keytrade Bank-rekening aan Payconiq by Bancontact?
Bij de eerste installatie van de Payconiq by Bancontact-app wordt u gevraagd om uw bankkaart en meteen ook uw rekening toe te voegen. Volg de instructies in de Payconiq by Bancontact-app.
- Ga naar het Menu in de Payconiq by Bancontact-app en selecteer 'Betaalwijzen'.
- Klik op 'Bankrekening koppelen'. Let op: als u al een gekoppelde bankrekening hebt, moet u deze afmelden voordat u uw nieuwe bankrekening kunt koppelen.
- Volg de instructies in de Payconiq by Bancontact-app.
Wat moet ik doen als ik al een andere bankrekening heb gekoppeld in de Payconiq by Bancontact-app?
U kunt in de Payconiq by Bancontact-app maar één bankrekening koppelen. Als u al een bankrekening hebt gekoppeld, moet u deze eerst afmelden voordat u de nieuwe toevoegt:
- Ga naar het Menu in de Payconiq by Bancontact-app en selecteer 'Betaalwijzen'; meld u vervolgens aan met de pincode die u in de app hebt vastgelegd.
- Klik op de gekoppelde bankrekening en vervolgens op 'Afmelden'. Bevestig het afmelden.
U kunt nu uw bankrekening toevoegen.
Kan ik rekeningen en kaarten van verschillende banken koppelen in de Payconiq by Bancontact-app?
U kunt in de Payconiq by Bancontact-app maar één bankrekening koppelen.
U kunt wel meerdere Bancontact-kaarten van Keytrade Bank en/of van een andere bank koppelen.
Nog vragen over de Payconiq by Bancontact-app?
Meer informatie vindt u in de FAQ op de website van Bancontact/Payconiq: https://www.payconiq.be/nl/FAQ?audience=prive