Hoe kunnen we u helpen?

Payconiq by Bancontact

Hoe koppel ik mijn Keytrade Bank-rekening aan Payconiq by Bancontact?

Bij de eerste installatie van de Payconiq by Bancontact-app wordt u gevraagd om uw bankkaart en meteen ook uw rekening toe te voegen. Volg de instructies in de Payconiq by Bancontact-app. 

  • Ga naar het Menu in de Payconiq by Bancontact-app en selecteer 'Betaalwijzen'.
  • Klik op 'Bankrekening koppelen'. Let op: als u al een gekoppelde bankrekening hebt, moet u deze afmelden voordat u uw nieuwe bankrekening kunt koppelen.
  • Volg de instructies in de Payconiq by Bancontact-app.

Welke rekeningen kunnen niet gekoppeld worden in de Payconiq by Bancontact-app?

Professionele rekeningen en rekeningen van minderjarigen kunnen niet gekoppeld worden aan de applicatie van Payconiq by Bancontact.

Wat moet ik doen als ik al een andere bankrekening heb gekoppeld in de Payconiq by Bancontact-app?

U kunt in de Payconiq by Bancontact-app maar één bankrekening koppelen. Als u al een bankrekening hebt gekoppeld, moet u deze eerst afmelden voordat u de nieuwe toevoegt:

  • Ga naar het Menu in de Payconiq by Bancontact-app en selecteer 'Betaalwijzen'; meld u vervolgens aan met de pincode die u in de app hebt vastgelegd.
  • Klik op de gekoppelde bankrekening en vervolgens op 'Afmelden'. Bevestig het afmelden.

U kunt nu uw bankrekening toevoegen.

Kan ik rekeningen en kaarten van verschillende banken koppelen in de Payconiq by Bancontact-app?

U kunt in de Payconiq by Bancontact-app maar één bankrekening koppelen.

U kunt wel meerdere Bancontact-kaarten van Keytrade Bank en/of van een andere bank koppelen.

Nog vragen over de Payconiq by Bancontact-app?

Meer informatie vindt u in de FAQ op de website van Bancontact/Payconiq