Hoe kunnen we u helpen?

Hoe gebruik ik itsme?

Wat is itsme?

Itsme is een mobiele app waarmee u op een veilige, eenvoudige en betrouwbare manier uw identiteit kunt bevestigen en transacties kunt ondertekenen. Itsme werd ontwikkeld door Belgian Mobile ID, een organisatie die opgericht is door enkele Belgische banken, telecomoperatoren en de Belgische overheid.

Kan ik klant worden met itsme?

Ja. Iedere Belg ouder dan 18 jaar met een geldige identiteitskaart en een gsm-nummer kan een itsme-account gebruiken om klant te worden bij Keytrade Bank*. Daarvoor moet u via de itsme-app (iOS of Android) bevestigen dat u uw persoonlijke informatie wilt delen met Keytrade Bank.

Tip: controleer best op voorhand of uw itsme-profiel volledig is en of de identiteitskaart die aan uw Itsme gekoppeld is, nog steeds geldig is.

Maakt u nog geen gebruik van itsme? Maak dan een itsme-account aan op de website van Itsme. Intussen kunt u ook nog altijd klant worden bij Keytrade Bank door uw persoonlijke gegevens manueel in te voeren.

* Onder voorbehoud dat die klant voldoet aan de voorwaarden van Keytrade Bank

Hoe kan ik inloggen bij Keytrade Bank en transacties ondertekenen met itsme?

Dat gaat (nog) niet. Momenteel kunt u daar onze Softkey of Hardkey voor gebruiken. Nog even geduld, want binnenkort gaan we het ook mogelijk maken om met itsme in te loggen en te ondertekenen.

Mijn itsme-account is geblokkeerd. Wat moet ik doen?

Wij kunnen u daarbij niet helpen, want Keytrade Bank heeft geen toegang tot uw itsme-account en kan het dus ook niet beheren. U kunt uw itsme-account opnieuw activeren in de itsme-app. Als u daarbij hulp nodig hebt, neem dan contact op met itsme via hun website.

Door ons gebruik van cookies te aanvaarden, geeft u ons de gelegenheid om uw gebruikservaring op onze site te verbeteren: die verloopt sneller, persoonlijker en veiliger. U kan op gelijk welk moment deze parameters wijzigen.