Hoe kunnen we u helpen?

Hardkey of Softkey? Niets ontvangen?

Tachtig procent van onze cliënten heeft tenminste één mobiel apparaat (smartphone of tablet) en velen onder hen houden er niet van om hun identificatie-apparaat overal mee te nemen.  Bovendien bankieren meer en meer cliënten met de app van Keytrade Bank. Voor die grote groep van enthousiaste smartphonegebruikers hebben wij de SoftKey ontwikkeld. Anderen hebben  toch liever een traditioneel authenticatie-apparaatje voor hun bankzaken, zoals de bekende Digipass. Voor hen is de HardKey de beste keuze. Zo kan iedereen met de methode werken die hem of haar het beste past. Het is altijd mogelijk om, nadat u een bepaalde authenticatiemethode geactiveerd hebt, ook de tweede authenticatiemethode te activeren en beide naast elkaar te gebruiken. De inlogmethode, zoals de digipass HardKey of de QR-activeringscode voor de SoftKey, wordt met de post verstuurd en dit kan gemiddeld 5 tot 7 dagen duren. Als deze termijn is verstreken en u nog steeds niets hebt ontvangen, neemt u best contact op met onze klantendienst op het nummer 02 679 90 00. Deze is elke werkdag bereikbaar van 9 tot 22 uur. Uw login wordt met de post verstuurd en dit kan gemiddeld 3 werkdagen duren.Als deze termijn is verstreken en u nog steeds niets hebt ontvangen, neemt u best contact op met onze klantendienst op het nummer 02 679 90 00. Deze is elke werkdag bereikbaar van 9 tot 22 uur.

Inloggen gaat enkel via een HardKey of SoftKey. Deed u dat tot nu via sms of Keytrade ID? Bel ons dan op 02 679 90 00 en vraag uw nieuwe inlogmethode aan.

Door ons gebruik van cookies te aanvaarden, geeft u ons de gelegenheid om uw gebruikservaring op onze site te verbeteren: die verloopt sneller, persoonlijker en veiliger. U kan op gelijk welk moment deze parameters wijzigen.