Hoe kunnen we u helpen?

Fraude, verloren of gestolen kaart

Wat te doen wanneer een debetkaart of kredietkaart verloren of gestolen is?

Bel onmiddellijk naar CARD STOP op het nummer +32 (0)78 / 170 170 om uw kaart te blokkeren.

  • Om een nieuwe debetkaart te bestellen, vul het aanvraagformulier in en stuur het terug per post (Vorstlaan 100, 1170 Brussel)
  • Uw kredietkaart (VISA) zal automatisch hernieuwd worden na de blokkering bij CARD STOP.

Hoe kan ik een verdachte verrichting met m'n kaart melden ?

Debetkaart: Voor het betwisten van verrichtingen met de debetkaart kan u ons via cards@keytradebank.be contacteren. We vragen om ons zo veel mogelijk informatie te geven over de transactie(s) in kwestie.

We volgen het betwistingsdossier vervolgens verder op met Wordline. In geval van zware fraude (skimming) dient u meteen de kaart te blokkeren via CARD STOP en klacht neer te leggen bij de politie. U kan ons vervolgens een kopie van het proces-verbaal toesturen.

Kredietkaart: Verrichtingen met uw Visa die u wenst te betwisten kan u melden door het volgende document in te vullen.

Wat moet ik doen indien mijn kaart werd ingeslikt?

Binnen de 48 uur kan u uw kaart terugvragen aan het agentschap waar uw kaart werd ingeslikt. U moet ons dan enkel contacteren om uw kaart te deblokkeren. Hier zijn geen kosten aan verbonden.

Wat doe ik als ik mijn kaart verloren ben?

  • Bel onmiddellijk CARD STOP! Vanuit België: 078 170 170  (normaal tarief). Vanuit het buitenland: 00 32 78 170 170. 
  • Card Stop is 7 dagen op 7, 24 uur op 24 bereikbaar. 
  • Geef het verlies of de diefstal van uw kaart binnen de 24 uur aan bij de politiediensten van de plaats waar het verlies of de diefstal heeft plaatsgevonden.

Tip : Blokkeer een visakaart van Keytrade Bank zelf! 

Verloren? Of gestolen? Blokkeer de kaart via onze app of de transactiesite. Dat kan tijdelijk wanneer u ze hoopt terug te vinden. Maar ook definitief, wanneer u diefstal vermoedt.

Wat moet ik doen bij diefstal of verlies van mijn visakaart?

Blokkeer de kaart zelf via onze app of de transactiesite. Tijdelijk indien u ze hoopt terug te vinden. Definitief in geval van diefstal. Geef het verlies of de diefstal van uw kaart binnen de 24 uur aan bij de politiediensten van de plaats waar het verlies of de diefstal heeft plaatsgevonden.

Door ons gebruik van cookies te aanvaarden, geeft u ons de gelegenheid om uw gebruikservaring op onze site te verbeteren: die verloopt sneller, persoonlijker en veiliger. U kan op gelijk welk moment deze parameters wijzigen.