Hoe kunnen we u helpen?

Fraude, verloren of gestolen kaart

Wat te doen bij bankkaartfraude of bij verlies of diefstal van uw debetkaart of kredietkaart?

Kies één van de volgende drie manieren om een Visa Debit, Visa Classic, Visa Gold of Visa Platinum te blokkeren:

  • Onze snelste methode: blokkeer uw kaart zelf via de app of de transactiesite. Blokkeer ze tijdelijk als u denkt ze nog terug te vinden. En definitief bij diefstal en/of fraude.
  • Bel 24/7 naar CARD STOP op +32 (0)78 / 170 170. Zeg daarbij wel dat u kaarten bij Keytrade Bank hebt.
  • Bel ons contactcenter.

Bij diefstal dient u ook de lokale politie te contacteren binnen de 24 uur na de feiten. Bij definitieve blokkering zullen we u een nieuwe kaart opsturen.

Kies één van deze twee manieren om een Maestro-kaart te blokkeren:
  • Bel 24/7 naar CARD STOP op +32 (0)78 / 170 170. Zeg daarbij wel dat u kaarten bij Keytrade Bank hebt.
  • Bel ons contactcenter.

Bij diefstal dient u ook de lokale politie te contacteren binnen de 24 uur na de feiten. Bij definitieve blokkering zullen we u een nieuwe kaart opsturen. Opgelet, dat zal wel een Visa Debit zijn.

Hoe een verdachte kaartverrichting melden?

Vul het volgende document in en bezorg het ons via e-mail naar Card_Disputes@keytradebank.com