Hoe kunnen we u helpen?

Aanvragen en activeren van een kaart

Hoe vraag ik de Bancontact / Maestro kaart aan?

U kan een Bancontact kaart online aanvragen op de Transactie Site in 'Bankieren'/'Kaarten' of door ons het aanvraagformulier ingevuld en ondertekend terug te sturen. Indien uw aanvraag aanvaard wordt, zal de debetkaart via nomale post naar het domicilie adres van de rekeninghouder worden opgestuurd. Let op: Enkel Belgische ingezetenen kunnen een debetkaart aanvragen.

Hoe vraag ik een VISA kaart aan?

U kan een VISA kaart via de Transactie Site aanvragen in het menu 'Bank'/'Kaarten' of via de App in het menu 'Kaarten'. Let op: Enkel Belgische ingezetenen en particulieren kunnen een VISA kaart aanvragen.

Wanneer ontvang ik mijn kaart?

U ontvangt uw kaart indien er een minimum van 50 EURO op uw zichtrekening staat en u ons dit per e-mail of per telefoon heeft laten weten. Omwille van veiligheidsredenen ontvangt u dan, per post op uw domicilie adres, eerst uw pin-code en vervolgens de kaart zelf.

Hoe moet ik mijn kaart activeren?

U kan uw bankkaart activeren op de beveiligde site van www.keytradebank.be. Log u in als cliënt op de site en ga naar het menu "Bankieren" en klik vervolgens op "Kaarten" en klik op "Activeer uw kaart". Uw debetkaart zal  2 uur na deze handeling actief zijn.

Kan ik als niet Belgisch ingezetene bij Keytrade Bank een kaart ontvangen?

Dit is helaas niet mogelijk, de bankkaart is enkel voor Belgisch ingezetenen.

Door ons gebruik van cookies te aanvaarden, geeft u ons de gelegenheid om uw gebruikservaring op onze site te verbeteren: die verloopt sneller, persoonlijker en veiliger. U kan op gelijk welk moment deze parameters wijzigen.