Naar navigatie gaanNaar aanmelden gaanNaar inhoud gaan

Hoe kunnen we u helpen?

Aanvragen en activeren van een bankkaart

Hoe een bankkaart aanvragen?

Een debet- of kredietkaart kan u via de transactiesite aanvragen in het menu 'Bank'/'Kaarten' of via de App in het menu 'Kaarten'. Let op: Enkel Belgische ingezetenen kunnen een debetkaart aanvragen. Enkel Belgische ingezetenen en particulieren kunnen een kredietkaart aanvragen.

Wanneer ontvangt u uw kaart?

Binnen 10 werkdagen na aanvaarding ontvangt u uw kaart. Voor uw pincode logt u in via de Keytrade Bank-app of op keytradebank.be en volgt u de instructies in de tab Kaarten. U ontvangt een eerste sms waarop u moet antwoorden met de unieke code die op het platform van Keytrade Bank wordt weergegeven. U ontvangt dan een tweede sms met uw pincode.

Die sms wordt na 24 uur automatisch verwijderd om de veiligheid van uw rekening te garanderen.

U kunt er altijd voor kiezen om de pincode per post te versturen.

Hoe een kaart activeren?

  • Log in via de Keytrade Bank-app of op keytradebank.be
  • Klik op ‘Kaarten’
  • Klik op 'Uw kaart activeren'.

U kunt uw kaart ook activeren door ze gewoonweg in een winkel of aan een geldautomaat te gebruiken.

Kan een niet-Belgische ingezetene bij Keytrade Bank een debetkaart ontvangen?

Dat is helaas niet mogelijk. De debetkaart van Keytrade Bank is enkel voor Belgische ingezetenen.