Hoe kunnen we u helpen?

Klachten

Hoe een klacht indienen bij Keytrade Bank?

Als u een suggestie hebt, gelieve contact op te nemen met onze Helpdesk op +32 2 679 90 00 of per email naar info@keytradebank.com. Als u een klacht hebt , gelieve contact op te nemen met onze Quality Care Service: Keytrade Bank Quality Care Service Vorstlaan 100 B-1170 Brussel qualitycare@keytradebank.com In artikel 15 van Onze Algemene Voorwaarden kan u meer informatie vinden. Indien u vindt dat de klacht niet naar behoren behandeld werd, kan u ze overmaken aan:

Voor beleggingen

Bemiddelingsdienst Banken-Kredieten-Beleggingen North Gate II, Koning Albert II-laan 8 bus 2, 1000 Brussel Tel : 02/545 77 70 http://www.ombudsfin.be Ombudsman@Ombudsfin.be Voor verzekeringsproducten Ombudsman Verzekeringen Square de Meeûs, 35 1000 Brussel Tel. : +32 2 547 58 71 http://www.ombudsman.as info@ombudsman-insurance.be

Door ons gebruik van cookies te aanvaarden, geeft u ons de gelegenheid om uw gebruikservaring op onze site te verbeteren: die verloopt sneller, persoonlijker en veiliger. U kan op gelijk welk moment deze parameters wijzigen.