5. Payback
Mis en avantEindelijk alle kaarten op tafel. Voor Il Capo lijkt er een nieuwe tijd aangebroken: payback time.
Ziedaar de synopsis van The MolFather - onze tribute als sponsor aan het televisieprogramma De Mol.
Zoekt u mee naar 'la talpa' in onze miniserie over familie, verraad en achteloos geld verdienen? Ontdek in niet minder (maar ook niet meer) dan 5 episodes* van een dikke minuut waar het geld dat verdwijnt uit de pot, naartoe gaat.
*by the way,10 episodes was ‘an offer we did refuse’ ... om budgettaire redenen welteverstaan.
The Molfather nog niet gezien? Check zeker eens hoe wij Don Tino, Alessandro, Salvatore, Concetta en Pietro in de ban laten geraken van 5 cent per verrichting.
Eindelijk alle kaarten op tafel. Voor Il Capo lijkt er een nieuwe tijd aangebroken: payback time.
Het feit dat wij een aanbod hebben dat moeilijk te weigeren valt, is geen fictie. Maar deze filmpjes zijn 100% fictie. De personages en de scènes die aan bod komen in deze ‘grappig bedoelde’ reclame voor Keytrade Bank rond het tv-programma De Mol® in Sicilië, zijn verzonnen door aan maffiafilms en -series verslaafde makers. Elke gelijkenis met bestaande gebeurtenissen en/of personages uit andere fictiereeksen berust op eerbetoon of op louter toeval.
Als de clichés in deze filmpjes iemand zouden kwetsen, weet dan dat dat nooit onze bedoeling was. Weet ook dat onze actieve kennis van het Italiaans zich beperkt tot de verschillende pastasoorten in de supermarkt, calcio, ciao en sara, perche ti amo.
Ouvrez gratuitement votre Keypack et profitez de tous ses avantages